Zarazilo ma ako nechutne T-Mobil v spoluprácis tímom Superstar spojil a vymyslel prepojenie, ako ešte viac zarobiť nazasielaní sms.
Nie len na hlasoch pre finalistov, ale aj na charitea vlastne na ľudských osudoch.
Dokonca aj samím finalistom to bolo veľmi nepríjemné, prísťa tváriť sa zainteresovane.
Mladí ľudia, ktorí nemajú ani poňatia čo všetko musí rodinaprekonať, aby sa dokázala vyrovnať s nevyliečiteľnou chorobou svojhoblízkeho človeka v rodine.
No a naša milá Markíza je natoľko bez chrbtovej kosti,že vlezie do príbytku domácností a tvári sa charitatívne. Rozumiem tomu,že aj malá suma peňazí poteší vybranú rodinu.
Však som si viac ako istá, že absolútne neodhadli spôsobodovzdania tejto finančnej sumy.
Celá myšlienka bola zrealizovaná na silu. Nik zozúčastnených tínedžerov v hľadisku si to poriadne neuvedomila nezapamätal na viac ako dotyčný prenos. Tím Superstar sa pokúšal veľmiprehľadným spôsobom vyplniť program a dokonca, čo bol vrchol, po každomodznení uviedol reklamný blok.
Už by sa mali všetky televízie spamätať a nekŕmiť náslacnými „trhákmi“.