reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Porubská

Jana Porubská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nadšenec prírody, zimných športov, túr, alternatívnej medicíny, médií, nových technológií a života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Čo je dôležité pri učení cudzieho jazyka?

Jana Porubská

Čo je dôležité pri učení cudzieho jazyka?

Už niekoľko rokov sa snažím naučiť angličtinu, však doteraz som prišla vždy len po určitú úroveň. Preto ma celkom zaujala štúdia ktorú som našla pri zisťovaní - čo je dôležité pri učení cudzieho jazyka. ... Pre väčšinu študentov cudzieho jazyka je najdôležitejšie rozprávanie a počúvanie. Je to z dôvodu, že až 80% z nich má psychickú bariéru rozprávať. Túto bariéru dokáže odbúrať „priama metóda výučby“, pri ktorej sa jazyk učí priamo jeho používaním - rozprávaním, a tak študenti túto bariéru automaticky strácajú.

  • 2. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Sme všetci v ohrození?

Jana Porubská

Sme všetci v ohrození?

Nedávno som si prečítala sériu článkov od Jozefa T. Schöna, ktoré začínajú príspevkom http://www.hnonline.sk/relax/c1-35900820-slovenski-anjeli-v-ohrozeni. Úprimne som zajasala nad týmto „novinárskym" počinom. Pán Schön sa totižto rozhodol, na základe smutných správ o šialenom študentovi z Nemecka, že preverí bezpečnosť na školách, v sociálnych zariadeniach a nemocniciach na Slovensku.

  • 26. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Preležaniny

Jana Porubská

Preležaniny

Som vo veku, kedy sa ma už začínajú dotýkať seniorské otázky. Hlavne teraz, keď moja mamička už nemôže vôbec chodiť a je odkázaná iba na lôžko.

  • 10. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Štúrovo bude raritou

Jana Porubská

Štúrovo bude raritou

Slovensko môžeme pokojne označiť za krajinu s obrovským stavebným boomom. Niekedy to však developeri už prehaňajú.

  • 22. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vtipná a pútavá noc reklamožrútov, alebo ani jedno

Jana Porubská

Vtipná a pútavá noc reklamožrútov, alebo ani jedno

V posledných dňoch sa v médiách objavuje informácia o noci pre milovníkov reklamy. Užijú si ju tí, ktorí milujú zaujímavú alebo pútavú reklamu? Alebo na nej dobre zarobia jej organizátori? Jej program uvedený na stránke napovedá skôr tomu druhému.

  • 14. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Ilegal párty v Bratislave?

Jana Porubská

Ilegal párty v Bratislave?

Reagujem na skutočnosť, ktorá sa mi dostala len dnes do uší a síce, že Ilegal párty sa chystá v Bratislave. Podľa mojich informácií to však bude ilegal párty o niečom inom. Má ísť o High Society party!

  • 13. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 160x
  • 58
Sklamali ma!

Jana Porubská

Sklamali ma!

A to som sa naozaj tešila, že prišiel niekto na trh mobilných operátorov, ktorý zmení (hlavne cenu – pre nás spotrebiteľov k lepšiemu) Však áno, stalo sa. Cena je fajna. Však sklamali ma v prístupe ku zákazníkom. Rozumiem tomu, že chyba sa stane, ľudský faktor, ale toto je o systéme. Po upozornení a náprave by sa chyba nemala opakovať.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Super citlivá Superstar!

Jana Porubská

Super citlivá Superstar!

Včera ma veľmi zarazil spôsob ako Markíza spojila charitu s komerciou...

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu