reklama

Sklamali ma!

A to som sa naozaj tešila, že prišiel niekto na trh mobilných operátorov, ktorý zmení (hlavne cenu – pre nás spotrebiteľov k lepšiemu) Však áno, stalo sa. Cena je fajna. Však sklamali ma v prístupe ku zákazníkom. Rozumiem tomu, že chyba sa stane, ľudský faktor, ale toto je o systéme. Po upozornení a náprave by sa chyba nemala opakovať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Ale čo sa mi vlastne stalo?

Odpojili mi telefón kôli 333,- Sk, ktoré majú uhradené.Doklad o úhrade zaslaný a predsa to riešim už 3. mesiac. Už som 2x faxovaladoklad o úhrade, 4 x tel. s človekom na zákazníckej linke a dokonca 1xsom bola osobne v autorizovanej predajni O2. A predsa, ako na potvoruvždy týždeň po znova zapojení mi príde sms s výzvou na zaplatenie týchistých 333,-Sk.

No povedzte, to je na ...

Dnes už do mňa vošiel jed, hnev a zúfalstvo, keď som sanemohla nikam dovolať.

Možno nebiť mojej zúrivosti, tak mi tak skoro (7 hodín) neporiešia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pravdu povediac, stále fandím O2 viac ako T-Mobile a Orange.
Oni nevedia čo majú za hovor pýtať.

Tak to je len moje dnešné konštatovanie a možno, prácapre ľudí s O2, aby sa spamätali, PR oddelenie, aby malo prácu a tí dvajazáškodníci, aby sa potešili.

Dúfam, že mi o týždeň nepríde ďalšia sms :)

Jana Porubská

Jana Porubská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nadšenec prírody, zimných športov, túr, alternatívnej medicíny, médií, nových technológií a života. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu